Keyfiyyət idarəetmə sistemi
ISO 9001:2015
ISO 9001:2015 Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi fəaliyyət prosesində Kim? Harada? Nəyi? Necə? Nə vaxt? Hansı formada? Nə üçün?
etməlidir suallarına doğru və operativ cavab tapılması üçün tətbiq olunur.
ISO 9001:2015 standartının tətbiq olunduğu təşkilatlarda proseslər fərdlərdən yox fərdlər proseslərdən asılı olur. Bu da öz
növbəsində biznes proseslərinin risksiz və davamlı icrasını təmin edir.
Kompleks idarəetmə sistemlərinin qurulması və idarə olunması
- Mərhələ 1: İzləmə. Şirkətin proseslərinin və prosedurlarının iyerarxiq quruluşunun öyrənilməsi
- Mərhələ 2: Daxilik auditin keçirilməsi. KİS (Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi) tələblərinin hansı səviyyədə tədbiqinin müəyyən edilməsi
və uyğunsuzluqların aşkarlanması - Mərhələ 3: Uyğunsuzluqların şərhi. Audit əsasında aşkar olunmuş uyğunsuzluqlar, onların səbəbləri və aradan qaldırılması
yollarının izahı. ISO 9001:2015 Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin tələblərinin və tədbiq qaydasının izah edilməsi. - Mərhələ 4: Modelləndirmə. Standarta uyğun fəaliyyət axışının iyerarxiq quruluşun, iş proseslərinin, prosedurlarının, iş
təlimatlarının, vəzifə təlimatlarının hazırlanması. - Mərhələ 5: Tətbiq. ISO 9001:2015 standartının təşkilatın hazırlanmış yeni modeli əsasında tətbiqi və fəaliyyətlərin standarta
uyğunlaşdırılması. - Mərhələ 6: Moritorinq. Tətbiq zamanı yaranan çətinliklər və uyğunsuzluqların aşkarlanması və təkmilləşdirici tədbirlərin görülməsi.
- Mərhələ 7: Yekun auditin keçirilməsi. Standartın tətbiq səviyyəsinin sahələr üzrə qiymətləndirilməsi və təhlili.
Keyfiyyət İdarəetmə Sisteminin Qurulması Ardıcıllığı
Təşkilatın proseslərinin iyerarxiq quruluşunun, iş axışının öyrənilməsi və analizi
Proses və prosedurların şirkət fəaliyyətinə və iyerarxiq quruluşa uyğun hazırlanması:
Sənədlərin İdarə Olunması
Qeydlərin İdarə Olunması
Düzəldici Fəaliyyət Proseduru
Önləyici Fəaliyyət Proseduru
Daxili Audit Proseduru
Satınalma Proseduru
Satış Proseduru
Qanunvericilik və Beynəlxalq Standartları İzləmə Proseduru
Uyğun Olmayan Məhsulun İdarə olunması Proseduru
Daxili Əlaqələr Proseduru
Müştəri İdarəetmə Prosesi
Uyğun Olmayan Məhsulun İdarə olunması Proseduru
Layihələndirmə və Təkmilləşdirmə Prosesi
İstehsal Prosesi - Xidmət Prosesi
Tədarükçü Qymətləndimə və Tədarükçünün Auditi Prosesi
Risk Analizi Prosesi
İşçi Heyətinin Tədrisi Prosesi